Bracelets....

                                                                                                 CLICK TO SEE MORE
























It's really cold here and i can't take photos outside, i barely get out the door. So , today i will share my bracelet collection:vintage, accessorize, h&m and painted by me, hope that you will like it!!!I miss the sun!:*
Vama i ne moram da pričam koliko je hladno.... Nikada nisam ovoliko priželjkivala Sunce....a obožavam zimu, što znači da je sneg preterao malkice! :) Nema izlazaka iz kuće, nema slikanja, ukoliko ovo potraje, i ponestane ideja za postove , ostaće mi još samo čarape da vam slikam, i onda sam sve obuhvatila... ;) ooo kako je ovo vreme dosadnoo...Zbog toga umesto nekog mnogo zanimljivijeg posta, možete videti sve moje narukvice, accessorize, h&m, najveći broj je vintage (mamine i tetkine) i one koje sam ja obojila! :) Njih ste mogli da vidite OVDE. Koje vam se najviše dopadaju?!

0 comments:

Post a Comment